Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezký..takový nebezpečný :-)

0 0
možnosti
Foto

P14e39t74r 98B93e43z33d25ě56k

26. 1. 2017 23:11

Původním názvem, i německým ano ale od roku 1952 už je to Rudník :-)

0 0
možnosti
VV

Tak jsem to trefil. ja tym byl na skole v prirode v jakemsi domku po odsunutych nemcich a tenkrat se to jmenovalo jeste Hermanovy Sejfy.

Tak to tam pozdravujte, treba se tam jeste nekdy podivam.

0 0
možnosti
VV

Hele, nejsou ten rudnik nahodou Hermanovy sejfy?

0 0
možnosti
VV

Motoskijöring je sice hezkej, ale vic se mi libi ten bez moto. Hezky za konickama.

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 309x
Vždy když narazím na zajímavé místo v lese, zvláštní vyvýšeninu v krajině a nebo i jen neobvyklý název ulice, vrtá mi hlavou, proč jsou zde věci právě tak jak jsou a snažím se o ních zjístit víc. Několikrát už se mi povedlo vypátrat zajímavé informace, někdy celý příběh, jindy jsou místa opředená tajemstvím.... A tak mi příjde škoda si tyto zajímavosti nechávat pro sebe.

Seznam rubrik