Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takže klamavá reklama. A měli EET pokladnu ?

0 0
možnosti

Tohle je velmi lacine.

Spratelene psy mam ve velke oblibe. Pripadneho jatecneho psa bych si ale bez problemu dal, coz tu ale realne nejde, takze bych to u nas neudelal.

Vazenych aktivistu bych se zeptal, jestli to fakt mysli vazne a pokud by pokracovali v te komedii zneuzil bych sluzeb policie a povolal je pro podezreni z poruseni veterinarniho zakona.

0 0
možnosti

Zajímalo by mě, čím krmí ti aktivisté ty svoje psy? Zelenina to asi nebude, že. Sami podporují zabíjení jiných zvířat na žrádlo pro psy a kočky a budou dělat tuhle estrádu.

3 0
možnosti

Pro vašeho pejska zabijeme i telátko. Ať mu pěkně chutná a dobře tráví.

1 0
možnosti
Foto

chudáci kapři-ale každodenně na jatkách umírají statisíce prasátek a telátek- co takhle udělat akci za jejich práva na život8-o

2 0
možnosti

J58o74s28e86f 98M98i48k53e61l

10. 12. 2017 23:07

A kdo Vám v tom brání? Já jsem pro.

0 0
možnosti

Já myslela, že tyto šaškárny děláte až v souvislosti s prodejem kaprů?

Jinak, psa si nedám. Já jsem totiž takový transvegetarián, jím pouze maso vegetariánů.

2 1
možnosti

Je ten ceník závazný, nebo by se cukali, kdybych toho psa chtěl nechat vykuchat?

0 0
možnosti

Jaký je rozdíl mezi teletem potěrem a štěnětem....? Čím si zasloužili jedni bezmezný obdiv a druzí přehlížení a smrt ?

Zdroj: https://petrbezdek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=638251

To je dáno kulturními rozdíly. Jsou národy, kde by si psí bez rozpaků daly. Třeba Korejci. Zato neznám jediný národ, který by se skládal z vegetariánů, protože takové etnikum by v konkurenci fyzicky i duševně vyvinutějších masožravců zkrátka nepřežilo.

7 2
možnosti

P58a17v86e86l 22V65é35b82r

10. 12. 2017 20:41

Kdyby pán bůh chtěl, abych se živil výhradně rostlinnou stravou, měl bych bachor, čepec, knihu i slez...

12 2
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 309x
Vždy když narazím na zajímavé místo v lese, zvláštní vyvýšeninu v krajině a nebo i jen neobvyklý název ulice, vrtá mi hlavou, proč jsou zde věci právě tak jak jsou a snažím se o ních zjístit víc. Několikrát už se mi povedlo vypátrat zajímavé informace, někdy celý příběh, jindy jsou místa opředená tajemstvím.... A tak mi příjde škoda si tyto zajímavosti nechávat pro sebe.

Seznam rubrik